shadow_left
Logo
Shadow_R
   
pytanie 6 Drukuj Wyślij znajomemu

Czy zakupiony z dotacji przez uczestnika projektu w ramach Działania 6.2 sprzęt, maszyny, urządzenia można po roku działalności firmy sprzedać i na jakich zasadach?

Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki nowy przedsiębiorca zobowiązany jest do prowadzenia działalności przez okres 12 miesięcy i jeżeli spełnił ten warunek oraz wywiązał się ze wszystkich pozostałych zobowiązań wynikających
z umowy (wzór umowy w załączeniu do dokumentacji konkursowej) to nie musi dokonywać zwrotu zakupionego sprzętu. Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dotyczące zakupu i wykorzystania sprzętu w projektach odnoszą się wyłącznie do Beneficjenta (realizatora projektu) - uczestnik projektu może po roku działalności sprzedać sprzęt.